4 Mart 2013 Pazartesi

Bir Sürü Haller İçinde Halim...

Bir sürü haller içinde halim, seni sevmeye hüküm giydim...

Bu şarkıyı oğluma göre değiştiriyorum ben söylerken. Çoğu şeyde olduğu gibi şarkılarda da aklıma oğlum geliyor artık. Gözlerim doluyor yazarken. Sevgisinin büyüklüğünü düşündükçe yüreğim sıkışıyor. Nasıl şükür edeceğimi bilemez hale geliyorum. Küçücük çocuğun karşısına geçip seni çok seviyorum anneeciiiiiiimmm diye bağırmak geliyor içimden. Herzaman söylüyorum ama korkmasın diye bağırmadım daha. Ama yakındır herhalde...

27 yaşındayım. Bir sürü halim oldu bugüne kadar. Çocuk, genç, ergen, evlat, kardeş, arkadaş, aşık... Ama anne olduğum halim kadar sevmedim hiçbirini. Bu kadar coşkulu yaşamadım hiç bir halimi. Anne olmanın doyasıya keyfini çıkartıyorum canım oğlumla.

İnternetin başına geçip tam tahıllı un ile normal un arasındaki farkı okurken çok gülmüştüm kendime. Ne yapıyorum ben diye. Elbet birgün anne olacağımı biliyordum ama beni bu kadar değiştirebileceğini asla tahmin edemezdim. Ekmek yapmayı, farklı sebzeli çorba tarifi aramayı, 48 saattir uyumamışken acaba ninniyi mi beğennmedi dur internetten farklı ninni öğreneyim boyutunda delirmeyi :), anne bu ne araba oğlum anne bu ne araba oğlum anne bu ne araba oğlum diyaloğunu bilmem kaç kere tekrarlamayı vb. tüm hallerimi annelik hallerimi çok sevdim ben.

Canım oğlum, beni ben yapan, beni anne yapan canım oğlum seni çok sevdim ben...

İyi ki varsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder